Aylar: Haziran 2019

  • SIFIR HEYECAN

    Haziran 28, 2019 No Comment

    Dünya üzerindeki erkeklerin büyük bir kısmı ancak özelliklede escort eryaman Türk erkekleri, bayan escortlarla konuşmaktan çekinir.sincan escort Bu utanma bazılarında o kadar yüksek bir hat safhaya çıkar ki telefonda konuşurken bile eli titreyen, sesleri değişip incelen erkekler görülmüştür. Ancak böyle bir duruma neden açacak ve utanmayı gerektirecek hiçbir neden yok. Çünkü sizler onlara karşı zaten […]

    Posted in: Genel

  • GÜZEL ANILAR

    Haziran 28, 2019 No Comment

    Tüm erkeklerin ortak özelliklerinden biride, rüyalarında geçirdikleri zevkli ve heyecanlı dakikaları, gerçek hayatlarında geçirmek, en iyi bir şekilde yaşamak istemeleridir. Tabi ki de bu her erkeğin en tabii ve en doğru hakkıdır. Ancak çoğu erkek, bu doğal haklarını kullanmamakla birlikte, her ne kadar çok istese de pek önem vermiyor. Bu önemsizliğin en büyük sebeplerinden biride, […]

    Posted in: Genel

  • Escortların Tutku Oyunları

    Haziran 28, 2019 No Comment

    Her erkeğin doğuştan gelen cinsel fantezi ve arzularla yaratılırız. Kimimiz fetişist, kimimiz köle, kimimiz mazoşist gibi bir çok fantezilerle harmanlaşmışızdır. Bunları sevgilimizin yada buna benzer partnerlerin kabul etmesi çok zor. Çünkü partneriniz sizin köleniz olmak istemez yada sizin onun köleniz olmanıza. kızılay escort Bunun haricinde eğer mazoşistseniz de yani acı almaktan büyük ölçüde zevk alıyorsanız, […]

    Posted in: Genel

  • Uzun yolculuk çok zevkli geçti

    Haziran 27, 2019 No Comment

    Ben Burak. 19 yaşındayım. Geçen yaz başımdan geçen bir hikaye bu, hala unutamıyorum. Lise`den mezun olup üniversite sınavından da ortalama bi puan tutturunca, tek başıma tatile gitmeye razı ettim bizimkileri. Sıradan bir gece yolculuğu olacak gibi görünüyordu. Otobüse bindim, walkmanimin kulaklıklarını kulağıma geçirdim ve otobüsün hareket etmesi için beklemeye koyuldum. İkinci parçaya geçmişti ki, karşı […]

    Posted in: Genel

  • Partiye gittim ama herkez niyeti bozmuş

    Haziran 27, 2019 No Comment

    bi partiye gitmiştim arkadaşımın tek başlıma gittiğim için arkadaşım bana birilerini ayarlamaya çalışıyodu yanıma burak diye bi çocuk geldi çok zenginmiş bende çok azmıştım hemen odaya çıktık her oda sex için hazırlanmıştı beni soydu sonra kemdi soyundu yatağa kelepçeledi beni pempe tüylü gelepçeler vardı yerde kırbaç ve koruyucular vardı prztf. taktı sikicem seni cnın çok […]

    Posted in: Genel

  • Sapık babam bana yerleştirdi

    Haziran 27, 2019 No Comment

    ben sivasta oturuyorum adım berna 1.68 boyunda 58 kiloyum acaip güzel gögüslerim vardır ve amım daha bir başkadaır burdaki hikayeleri okuyor okuyor azıyordum keşke benimde bir hikayem olsada yazsam diyordum herneyse birgün annem ben ve babam evde oturmuş bir film izliyorduk filmde acaip sapık bir sahne çıkınca ben utanıp odama gitti daha sonra film bitince […]

    Posted in: Genel

  • Liseli arkadaşım özgeyi sınıf boşken siktim

    Haziran 27, 2019 No Comment

    ben lise 3 e gidiyorum ve bizim sınıfta özge diye bir kız var kız kelimenin tam anlamıyla bir afet.daracık okul eteginden belli olan kalçaları için sınıf olarak neler vermezdik.ben herzaman onu düşünüp 31 cekmişimdir.bu özge ile evlerimizde yakındı komşularımızdı yani ailesi.arada ona gider ders falan calışırdım.yine birgün ders calışma özgelere gittim.kız okul etegiyleydi ve evdede […]

    Posted in: Genel

  • Kocamın suçunu sikilerek ödedim

    Haziran 27, 2019 No Comment

    ben bu hikayeyi yurt disindan yaziyorum.2 yillik evliyim.neyse uzatmadan konuya geceyim.esim calisiyor,calistigi isyeri eve 15 km uzak.esim birgün isten sinirli bir sekilde döndü.noldugunu sorunca isyerinde birisiyle kavga eetigini daha sonrada o kisinin isten atildigini giderkende bunun yanina kalmayacagini söylemis.bende olur böyle seyler takma kafana dedim.neyse o olayin üstünden 2 hafta kadar gecti.esim öglenciydi ve saat […]

    Posted in: Genel

  • Nesrini öyle bir siktim ki

    Haziran 27, 2019 No Comment

    Ben serkan,konuya bir an önce girmek istiyorum çünkü yazarken bile aynen yaşıyo gibiyim başımdan geçenleri tekrar tekrar. Her sabah olduğu gibi sabah 7 de yine dükkanı açmak için yola çıktım.Tolga kardeşim kadar çok samimi olduğum ve birbirimizle her türlü sırrımı 1015 paylaştım arkadaşım ve eşi nesrin de bi o kadar sevdiğim saydığım bir hanımdı. Ben […]

    Posted in: Genel

  • Kılıbık kocamı aldattım

    Haziran 27, 2019 No Comment

    26 yaşında kamu kuruluşunda çalışan bir kadınım Evliyim bir çocuğum var Kocam deyim yerindeyse kılıbık birisi Evde benim sözüm geçer Üç yıllık evlilik hayatımızda kocam bir gün sesini yükselterek konuşma cesaretini gösterememiştir Cinsel yönden bir problemimiz olmasa da tam manasıyla memnun olduğum söylenemez Kocamın penisi ufak olduğundan beni tam manasıyla tatmin edemiyor Birde erken boşalma […]

    Posted in: Genel

bettting sites webmaster forum bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri canl bahis bahis siteleri bahis siteleri maltepe escort bursa escort kocaeli escort bursa escort eskiehir escort bursa escort mersin escort bursa escort kayseri escort bursa escort tuzla escort bursa escort ankara escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort eryaman escort maltepe escort